Header Ads

Tingkatkan pendapatan Adsense anda 2014


Post hari ini kami akan membimbing anda dalam meningkatkan google adsense pendapatan. Seperti yang anda tahu Google Adsense adalah program CPC yang terkenal di mana beribu-ribu dan berjuta-juta Bloggers menjana pendapatan yang besar setiap bulan. Walau bagaimanapun, beberapa blogger mengadu  bahawa mereka tidak mendapat jumlah yang baik walaupun selepas mendapat trafik yang baik. Jadi panduan ini adalah untuk individu-individu yang tidak menikmati nasib yang sama semasa menggunakan program ini dan masih yakin bahawa mereka masih mempunyai keinginan untuk berada di atas dengan Adsense.
 
Saya akan membimbing anda bagaimana untuk melonjak naik dengan pendapatan dari Google Adsense  dengan mengikuti beberapa langkah-langkah yang memberangsangkan . Hasilnya tidak akan meningkat sebanyak kira-kira 100% namun saya jamin bahawa anda akan melihat beberapa penambahbaikan beransur-ansur dari pendapatan itu. Jadi, dalam post ini kita akan mendedahkan bagaimana untuk meningkatkan pendapatan google adsense dengan menggunakan strategi pembunuh atas.
 
6  Teknik  paling berkesan Untuk Meningkatkan Pendapatan Google Adsense
 Mengadaptasi ke semua 6 langkah paling berkesan di Blog anda bagi meningkatkan pendapatan adsense anda.
 
Mempopularkan Posts Anda dan Membina Backlinks:
Backlinks memainkan peranan penting dalam meningkatkan prestasi laman web anda dalam enjin carian.
 
Sekarang soalan adalah apa yang perlu dilakukan dan bagaimana untuk meningkatkan kedudukan anda dalam keputusan carian. Satu-satunya jawapan adalah membuat lebih banyak backlink berkualiti tinggi. Cari Do Follow Blog dalam niche anda dan menghantar komen yang waras.
Anda juga boleh menyertai yang diikuti forum dan menyumbang dalam perbincangan untuk mendapatkan beberapa pautan yang berharga kembali ke laman web. Gunakan kata kunci sebagai teks utama dalam tanda tangan dan cuba untuk menghantar seberapa banyak yang anda boleh.
 
Kesimpulan: Setelah mengikuti strategi di atas pada pergerakan anda mempunyai pembaca setia, trafik besar-besaran dan berpuluh-puluh paparan, sekarang saya akan berkata tidak ada keraguan untuk merebut wang kocek oleh Google Adsense.
 
Post Artikel berkualiti:
Kandungan adalah sentiasa Raja!
Melakukan penyelidikan yang betul pada topik yang anda merancang untuk menghantar dan memberi maklumat peribadi anda bersama-sama dengan butir-butir dan maklumat yang tepat kepada pembaca. Termasuk imej dan maklumat grafik untuk membahagiakan jawatan anda dan menjadikan mereka lebih menarik. Juga menghiasi jawatan anda dengan tajuk, peluru dan nombor.
Kesimpulan: Jadi lebih banyak anda mempunyai kandungan yang berkualiti  lebih banyak. Kini  anda mempunyai peluang untuk pembaca setia  + rangkaian pembaca  +   Memaksimumkan pendapatan Google  Adsense.


Penempatan  lokasi & iklan  :
Penempatan Adsense ad-blok perkara banyak dalam meningkatkan pendapatan blog. Saya tahu beberapa blogger yang tidak sabar telah mengisi setiap inci jawatan mereka dengan iklan di mana-mana.

Adakah anda fikir ia adalah satu idea yang baik untuk membuat post anda sesak? Tidak, ia tidak. Cuba menggunakan tidak lebih daripada tiga unit iklan di blog dan di tempat yang setiap blok dalam kedudukan yang baik, terutamanya pada halaman di mana anda mendapat trafik yang tinggi.

  • Bagaimana untuk Tambah Adsense Di dalam Blogger Posts
 
Penempatan iklan yang betul akan menghalang dari kemalangan  dan klik penipuan, hasil CTR anda boleh melompat.

Paparkan Semua Jenis Iklan:
Jangan sekali-kali cuba untuk menghadkan penglihatan iklan untuk teks iklan hanya kerana ini boleh menurunkan bpk. Menggunakan semua jenis iklan di lokasi yang sesuai dalam blog anda untuk mendapatkan pendedahan maksimum dan tawaran yang lebih tinggi daripada pengiklan; teks, iklan Media Kaya, Banner, dan iklan imej, semua perlu diambil kira apabila ia datang untuk memaparkan kod Adsense di blog.
 
Sentiasa cuba kekalkan bergabung & banner adsense anda serendah yang mungkin. Jangan mengubah blog anda ke pasar ikan itu tidak akan membantu dalam meningkatkan pendapatan adsense anda, sebaliknya ia akan menggalakkan pembaca blog anda dan juga menjejaskan masa paparan laman blog anda.

  • Tips Untuk Mengurangkan Masa Loading Blog Anda 
 
Cari Kata Kunci CPC tinggi:
Lakukan kerja rumah sedikit pada mencari kata kunci dengan CPC yang tinggi, jumlah trafik yang tinggi dan persaingan yang rendah. Anda boleh menggunakan Adword Kata Kunci alat untuk menapis carian anda pada niche atau subjek tertentu. Sudah tentu, kata kunci dengan CPC yang tinggi akan menjana lebih banyak pendapatan dalam akaun, tetapi terlalu sering menggunakan apa-apa istilah carian atau Google akan menganggap anda spammer. Kisar kata kunci anda dengan bijak dalam kandungan dan biarkan post anda menjadi semulajadi dalam nada.
 
Akhirkata,
Jadi ini adalah satu jawatan yang besar bagi golongan adsense rendah. Cuba untuk melaksanakan setiap langkah dalam blog anda untuk skyrocket pendapatan adsense anda. Ia kini giliran anda untuk berkongsi siaran ini dengan rakan-rakan anda dan menulis pandangan anda dalam komen hingga jumapa lagi, Selamat men'skyrocket'kan pendapatan adsense anda.

No comments

Gobokster. Powered by Blogger.